Garantie & Klachten

Garantie

Bij Sam-fun geven we veel om de kwaliteit van onze producten. We doen ons uiterste best om alles in topconditie bij je te laten aankomen. Toch kan het gebeuren dat er tijdens het verzendproces iets misgaat of dat een product om een andere reden niet in orde is.

Is je bestelling beschadigd of klopt er iets niet?

Stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar info@sam-fun.nl met:

  • je bestelnummer
  • een korte omschrijving van het probleem
  • eventueel duidelijke foto's van de schade of het defect

We kijken met je mee en komen zo snel mogelijk met een passende oplossing.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@sam-fun.nl. Omschrijf je klacht zo duidelijk mogelijk en vermeld je bestelnummer, zodat we je snel kunnen helpen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via:
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Reviews

Wij vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven van onze producten en diensten. Onze reviews worden daarom op onpartijdige wijze beheerd door WebwinkelKeur. WebwinkelKeur heeft maatregelen genomen om de echtheid van reviews te garanderen. Je kunt lezen over deze maatregelen hier.

Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeaus gegeven.